Tema: Re: Rekomenduokit lengvai geriamą, nebrangų viskį/burboną
Autorius: Sail
Data: 2014-12-10 13:46:36
As black velvetui deciau minusa, nors jis pigus, bet isgerus jo syki kita
vis tik ner jame viskas taip gerai kaip noretusi. Dabar isbrauktas is mano
perkamu saraso, nes jo pigumas islenda per nenaturalu skoni.

Tuo tarpu Jamesonui deciau pliusa, ner nei karto nuvyles, skonis geras, ir
pavartojus daug kartu dar nepasidare britkus, skirtingai nuo velveto.

Cia zinoma imho, skonio gi dalykai.