Tema: Re: lauko pecius
Autorius: tranzoo
Data: 2014-09-26 13:12:53
"Kabal" <Kabal@nomail.lv> wrote in message
news:m037j6$isr$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kodel.
> Sutinku normali krosnis yr geris, o bettaciau nevisada tas pavyksta.
> imho, ir kazanas ir paela kaistu tolygiai, tik zarijas pazarstyti reiketu
> gal daugiau.

butent. uzsipisi. dar ir kadana ar paelos bliuda pastoviai sukiot reikia...
o dar kad viskam tam reikia laiko....

> Korpusas kaip supratau spyzinis, tai ir picoms karscio turetu pakakti, na
> bet su kamado ar bbq - tai nelabai. Kepsnine-saslykine-mangalas - irgi
> gerai butu.

kiauras jis visikai. samoto nera daug, kad islaikytu +300.

kamado yra gerai, nes jame pakura atskira - gali kept pica, kai dega. ir
temperatura reguliuot gan tiksliai gaunasi. taspats galioja ir troskiniams.
nors is esmes kamado yra skirtas rukymui.
mangalas yra gerai, kai galima bet kada pridet nauju zariju nesunkiai - t.y.
salia dega lauzas

mano galva - jei negali pasistatyt krosnies - nereikia saves apgaudinet
visokiais tokiais dalykais. picas kept orkaitej, ir, jei jau taip labai
reikia dumo - ant lauzo tik pasyldyt. pinigus geriau sutaupyt, ar koky picos
akmeni i orkaite isigyt...

btw - kamado galima visai nebrangiu nusipirkt. big green egg yra labai
brangus ir isreklamuotas. vokietijoj maciau abu salia - vienas 200 eur,
bge - 100 eur. realiai identiski...