Tema: Re: Gira
Autorius: Gipsas
Data: 2014-09-04 11:44:28
as ant 5 ltr dejau 0,5 kg..(tiksliau dvi stiklines)...
mieles miletlines, Optima, pacios pigiausios...:) 11 gr. pakelyje...manau,
kad reikejo palikti paburbuliuoti puode bent dvi dienas ir tik tada i
butelius...?
Kita karta gal ir cukraus maziau deciau, mes truputi per saldi man
gavosi...gal tai irgi pozymis, kad mieles dar per mazai to cukraus buvo
suvalgiusios?

"Audrius" <xkalvisx@gmail.com> wrote in message
> sumaniau pasidaryt duonos giros...uzraugiau puode , ir po 1,5 paros
> supilsciau i butelius ( pagal instrukcija)
> Po dar vienos paros, pabandzius atidaryti buteli, 3/4 turinio atsidure ant
> sienu, lubu, spinteliu ir t.t. Akivaizdu, kad mieles vis dar intesyviai
> dirbo savo darba. taigi klausimas, kiek laiko dar mieles gyvuoja? Kada
> galima i butelius ispilsyti?

Panasu jog jau pusiau braske uzdarei.

Ant 10 litru 1kg cukraus ir 35-40gr. mieli. Kai jau pradeda blusos giros
pavirsiuje sokineti (mazdaug po 8 - 12val.) iskarto ispilstau, sumetu po 5
razinas ir saldytuvan. Po paros jau galima gerti, o po dvieju savaiciu
pasidaro taip, kaip ir aprasei. Bet dar be laipsniu.