Tema: Re: apie gerus darbus ir ežiuką
Autorius: apchy
Data: 2014-06-23 11:54:04
reikia tiketis, kad nurepliojes savais keliais, nenusitriede iki
pamelynavimo nuo to pienuko...

"Gipsas"  wrote in message news:lo8p31$rgv$1@trimpas.omnitel.net...

net nezinau ka pasakyt, Alora...Situacija tkrai divprasmiska..bet manau
mergaites tikrai norejo gera darba padaryt..Gal ir as taip
pasielgciau..sunku pasakyt kas yra geriau..
praeita savaite ezys buvo atkeliaves i musu sklypa, tikrai mielas
gyvunelis - vaikams buvo daug dziaugsmo ji paziureti..palakes pienkuko
nurepliojo savias keliais..