Tema: Re: Viskis moterai?
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-03-26 21:43:06
nesakik. labai skaniu shvealniu airishku ir singlmaltu buva ishlaikitu.
zmona labai meksta tokius ;)

"ALORA"  wrote in message news:lgrfqf$kri$1@trimpas.omnitel.net...

visgi dovanoti konjaką, kai prašė viskio būtų galingas liapsusas. Tipo,
žinau, ko tu nori, bet man tai px, nes geriau žinau, kas tau geriau patiks.
Aš netgi neieškočiau 'švelnesnio' - jei jai reikia viskio, tai turbūt 1.
nėra švelnuolė, 2. reikia ne jai :) Tiesiog rinkčiausi gerą viskį už tą
kainą

"HDi"  wrote in message news:lgrecn$jb6$1@trimpas.omnitel.net...

nebepulk. as irgi megstu viski, bet gavau dovanu to courvoiser, nu ir
nelabai ten skiriasi nuo viskio, net skaniau buvo ir pasiuliau. o cia visi
kaip sakalai ojojoi viskis ir pizdec bus 3 pasaulinis jei konjako iduosi.
atsipalaiduokit liaudis