Tema: Re: Koki alu geriat jus?
Autorius: Tomas
Data: 2014-01-24 12:18:07
Tai va ir idomiausia kad nuo 2 tamsiu Grinbergen man pries savaite galva
skaudejo nemenkai taip ryte, anksciau tokiu bajeriu nebudavo tikrai geriant
kita lietuviska ne SUA alu... Tai ir atsirado itarimas kad tas Grimbergenas
po truputi lietuviskeja ir cia kazka priburia tas SUA su juo... Bet keista
tik kad kol kas skonis jo kaip ir neblogas....