Tema: Re: dar apie alu
Autorius: Sail
Data: 2014-01-22 15:54:00
Sita versliuka turetum kiek patiuninti - distiliuok ir gausi gera galutini
produkta. Ilgi laikymo terminai, neribotos galimybes skonio prasme.

Jei kaina/skonis tiks, susidaro pastoviu klientu ratas, kuris mielai is
taves ima, jei nechalturinsi. Imdavom kazkada taip is kaimo produkcija, bet
zmogelis uzsilenke laikui begant.

O bet taciau yra zinoma minusu - visu pirma nelegalu. Antra, jei
nechalturinant, tai daug darbo reikalaujantis procesas.