Tema: Re: gal ir OT, bet apie druska
Autorius: bzik
Data: 2014-01-20 09:22:17
Receptoriai pripranta prie tam tikro lygio, atbunka ir skonio pajautimui
reikia vis daugiau. Paskutinius kelis metus druskos vartoju minimaliai,
valgau 99% pačių darytą maistą. Maitinimo įstaigų maistas man beveik visada
per sūrus. Tuo tarpu tėvas, uošvė dedasi tiek, kad neįmanoma valgyt.
Normalaus padruskininimo jie nejaučia.

"sdf"  wrote in message news:lbbckj$2up$1@trimpas.omnitel.net...

Taip gavosi, kad ~menesi valgiau tik namini maista. Dabar kelis kartus teko
pietauti viesose maitinimo istaigose, uzsisakyti pica(is skirtingu kepeju) i
namus ir visur man ziauriai daug druskos. Net valgyti neimanoma.
Cia skonio receptoriai atprato? Ar pas mane kazkas "sugedo"? :) Nes seniau
kazkaip nejausdavau, kad visur persudyta viskas.

p.s. netgi cipsai - pagal skoni vien druska
_________
sdf