Tema: Re: keptuve
Autorius: Insane
Data: 2014-01-06 08:54:05
as tokia ir nusipirkes.. Tai dabar vis kirba mintis nusipirkt lenvesne
plienine.. Ta sunki tai apie 100 lt kainavo, o va lengva ~190. Kazkaip kai
pirkau pagailejau pinigu.. Kartais ta sunki  per sunki ka nors pavartyti..
Kita vertus turi kitu privalumu :) bet jei pilna keptuve ir pavertus i
lekste deti ka nors, tai su viena ranka tikrai sunkoka nulaikyti..