Tema: Re: keptuve
Autorius: Sail
Data: 2014-01-03 14:45:42
Prancuziska juodo metalo sanitex'e paemem, sveria tai dafiga, uztat veikia
ir nera sansu jos sugadinti niekaip, nebent plaktuku dauzyt ar suvoluot.

Zinoma, jei paliksi rugstines terpes gamini ilgesniam laikui, tai apgrauzia
kazkiek susidariusia apsaugine danga, bet ji greit atsistato.

Vienzo veikia gerai, zmona naudoja ir nesiskundzia. Ir saugot nebutina.