Tema: Re: keptuve
Autorius: unce
Data: 2014-01-03 16:04:43
tai plieninė ar ketaus?

"spakainas"  wrote in message news:la6fa2$vm5$1@trimpas.omnitel.net...

Nežinau kaip ta prancūziška, bet kažkokia standartinė rusiška (?) iš
turgaus tai nepatiko tuo, kad ką nors kepant yra toks rūgštus metalo
prieskonis ir kvapas. Na ir bandžiau ten kepint orkaitėj pagal visas
"panetkes" su aliejum - tą apsauginę dangą išgaudinėt, bet man vistiek
viskas svyla, nemoku matyt. Ir dar blogai, kad kai plonesnis dugnas, tai
labai jautri temperatūrai - pusę minutės per ilgai ant ugnies, ir jau
išdega, įmeti kokį stambesnį gabalioką mėsos - atšąla, pradeda traukt,
svilt. Į šaltą keptuvę nieko dėt negali, nes tada žiauriai svyla ir t.t.
Žodžiu, plieninė keptuvė tikrai ne man.