Tema: Re: Kokia kava megiamiausia?
Autorius: ZzZz
Data: 2013-12-07 01:08:43
jei nori skanios kavos, tai pupeles tori buti svieziai skrudintos (iki
savaites) ir plikoma iskart sumalus .

"monaxas"  wrote in message news:l7t3jd$v0b$1@trimpas.omnitel.net...

Mokasol arabica paskutinis mano atradimas:
http://www.kavosmuge.lt/kavos-pupeles-kavos-aparatams/1-mokasol-arabica.html

Visada tinkamas skonis Gurmans Prego:
http://www.kavosmuge.lt/kavos-pupeles-kavos-aparatams/127-gurmanrs-prego-.html

Tiesa, darausi ne espresso. Šiek tiek bloznesnę kavą.

Esu išbandęs ~30 rūšių pupelių 50-80 Lt/kg kainų kategorijoje,
    (nu tipo imu Prego ir + 1 kg kokios nors kavos pabandymui, t.y. buvo ten
ir akcijinių brangesnių ir šiap ekonominės klasės)
tai ILLY, mano nuomone pati netinkamiausia kava. Kaip "mindis" sakė: nei
skonio nei kvapo. Toks jausmas, kad ji skirta plikymui šviežiai sumalus...