Tema: Re: Jogurtas
Autorius: eSSas
Data: 2013-11-08 14:54:16
On 11/8/2013 12:30 PM, Indraja wrote:
> Ale vistik visiem uogos svarbiau nei pats jogurtas...
> O bet taciau mano ziniomis, uogos/uogiene sugadina visa teigiama jogurto
> itaka musu organizmui.
> Ir jei jogurtas subalansuoja virskinima, atstato naturalias bakterijas,

Jei tai ir yra ta "teigiama jogurto įtaka mūsų organizmui", tai siūlau
prisimint, kad skrandžio pH yra ~1 ar pan (kas atitinka 0,1M HCl
tirpalą), o virškinimas trunka 6-8 valandas. Kas nors norėtų
paprognozuot, kas tokiom sąlygom lieka iš bakterijų? Ten net baltymai
hidrolizuojami į peptidus ir aminorūgštis. Vienintelės bakterijos,
kurios ten tarpsta - Helikobacter pylori, kurių jums tikrai nereikia.

> tai va visokie cukrai ir uogos
> (turiu minty ne tikras naturalias uogas o tai, kas dedama i jogurta) is
> jo padaro parodija to gerojo produkto...

Jogurtas yra (saldus) pieno kilmės MAISTO produktas, kuriame esantys
baltymai įsisavinami lengviau už išeiginio šaltinio. Visi, kalbantys
apie jo magiškas galias, yra ... ... ... neturiu ką pasakyt

S.