Tema: Re: Jogurtas
Autorius: Insane
Data: 2013-10-29 13:57:54
As praktiskai isitikines, kad Lietuvos rinkos dalis pieniniu gamyboje
lyginant su Rusijos parduodamos produkcijos tokia nedidele, kad daryti
kazkokia kita receptura ir paleidineti tokia gamyba gali buti net brangiau
nei gaminti ir tai ir tai rinkai ta pati produkta. Kita vertus ir pats
lyginimas yra na toks kaip pasakius..:) Produktai Rusijos rinkai kur gaminta
ir pardavinejama Lietuvoje, nesuklysiu pasakyt, kad galiojimo terminai manau
einantys i pabaiga, tikrai ne ka tik pagaminti, gal ir tai turi itakos
konsistencijai...Tik kai nori kazka sugalvoti ir prisiknisti, tai ir
suranti.. Man grietine nupirkta ir palaikyta saldytuve neatidaryta buna
tirstesne :)