Tema: Re: Jogurtas
Autorius: Indraja
Data: 2013-11-08 12:30:37
Ale vistik visiem uogos svarbiau nei pats jogurtas...
O bet taciau mano ziniomis, uogos/uogiene sugadina visa teigiama jogurto
itaka musu organizmui.
Ir jei jogurtas subalansuoja virskinima, atstato naturalias bakterijas, tai
va visokie cukrai ir uogos
(turiu minty ne tikras naturalias uogas o tai, kas dedama i jogurta) is jo
padaro parodija to gerojo produkto...
Ir apskirtai, visada pas kaimyna zole zalesne, ir geles graziau zydi...  :)
--
pagarbiai;
Indraja