Tema: Re: COBB Kepsnine +/- ???
Autorius: Ieva
Data: 2013-04-29 16:25:17
Su daug kepsniniu teke kepti, dalyvaujam grilio cempionatuose. Cobb'as pirma
kepsnine, kuria isigijau padirbusi su ja visa diena, ir nei kiek nesigailiu.
Puse ziemos maista ant jos terasoj prasigaminom, vaziavom su masina i
uzsieni, isimetem - puikiai!
Gaminom ir rissotto ir cielus mesos gabalus po pora kilogramu - be problemu.
Ir lauke ir patalpoj.
Vienintelis minusas - teflonines kepimo keptuves. Tikrai nieko gero esant
intensyviam naudojimui/plovimui. Nu bet yra viena neteflonine...
Taip pat reikia labai atsitaikyti kura. Man labiausiai tiko/patiko kokosu
briketai.