Tema: Re: Tikra zuvis per Kaziuka
Autorius: PiktazA
Data: 2013-03-10 22:58:12
+2, tikta tiesa. As ne medikas, bet is asmeniniu pastebejimu matau ta pati
(gimines, kaimynai ir t.t.).
IMHO imunine sistema reikia "treniruoti" (imunine vistik :-)). Aisku
nesakau, kad vaika reikia leisti "paplaukioti" lauko tualete :-)
Pamenu, kaip viena jauna mama, pakraupo, kad mano dukra ciupaciupsu su
kaimynu shuniuku dalinosi :-)
Bet sveikatos sutrikimu, (snargliukas nesiskaito) kazkodel nebuvo. Ir gripo
epidemijos irgi aplenke.

"trickyvic"  wrote in message news:khieo1$k5e$1@trimpas.omnitel.net...

+1, sventa tiesa, sterilus paranojikai serga daug daziau ir skundziasi
visokiais virsikinimu sutrikimais ir visokie persalimai kimba prie ju
kaip prie "duct tape'o", kas juokingiausia, tai jie tada dar labiau save
sterilizuoja ir po to dar labiau sirguliuoja :).
Organizmo imunitetui reikia daznu kungfu treniruociu t.y. nedideliais
kiekiais patenka visokiu bacilyciu ir jis ten mokosi spardyti jas is
vertaku per galva. Organizmo imunitetas aptingsta suglemba ir pasidaro
tingus kai jam suteiki visas salygas, kad tik jam nereiketu nieko
daryti, o kai pasibeldzia gripukas koks tai tada plozu krentama i lova
ir beklejojanciam sterilumo fanui i sikna varomi vaistai.