Tema: Re: Tikra zuvis per Kaziuka
Autorius: Arj
Data: 2013-03-06 10:32:59
man visiskai px ta stinta, nepriklausomai nuo to kiek ji kainuoja - per paskutinis 10metu, jei
neskaitant silkes ir krabu lazdeliu, zuvies bet kokia forma/pavidale/sudetyj/etc pirkimo atvejus
ranku pirstu uztektu suskaiciuoti, gal net vienos rankos uztektu. Paragaut tenka dazniau - yra
aplinkoj uzkietejusiu zuvies megeju. Tik va ne px kad kazkas is to daro kulta, tipo "tikra zuvis,
jus nieko nesuprantant ir varot ant jos nes negalit sau leisti jos pirkti". As suprantu kad galima
pirkti gera stinta, bet kad iki geros stintos matyti kaziuko prekeiviai toli grazu nedatrauke (cia
ne apie temos autoriu - ju nemaciau), bet ka maciau - tai praktiskai tas pats butu maksimoj rukytos
zuvies nusipirkus, panasu butu - nei kvapo, nei isvaizdos, ir su "autentisku" glitesiu, kuris
atsirandai zuviai pastovejus.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų news:kh55aa$7dc$1@trimpas.omnitel.net...

Supratau - Kaziuko mety stinta po du litus yra blogai, nes tau tai
nepatinka.