Tema: Re: Tikra zuvis per Kaziuka
Autorius: Povilas
Data: 2013-03-04 08:59:03
Pirma - nesu linkes gatves salygomis ragauti paruostos zuvies, nes nezinau
kokio sviezumo yra zaliava + kas ten dadeta i ja, o stintu atveju - ant
kokio aliejaus ji yra kepama.
Antra - nesu linkes moketi uz stinta po 3 lt,kad ir kaip saziningai ji butu
buvusi paruosta, nes nemanau,kad stintos atveju ,tai yra teisingas kainos ir
kokybes santykis.

P.S.Kas liecia skumbres kepima,tai ideja su pliauska gerkleje priimsiu
domen,nes daznai sode kepu skumbre.Bet gatveje vis ven jos nevalgyciau.