Tema: Re: Parekomenduokit mid-range peili
Autorius: Justas
Data: 2013-02-06 14:51:51
Jeigu reikia darbinio arklio, t.y. bus tikrai daug naudojamas siulau
palaikyti rankose Global (berods kaune yra kazkokia parduotuve)
O kai palaikysi, ateis noras ir 300lt susitaupyt.
Cia aisku turi buti ir poziuris i peili. Tarkim mano zmonos sesuo
svogunus pjausto su dantytu steiko peiliuku ir bedos tame nemato, jai
nebus ir klausimu apie darbinio arklio uz 100lt pirkima :)