Tema: Re: keramika vs teflon
Autorius: Insane
Data: 2013-01-18 10:58:46
na prieziura tikrai kitokia, nei visu keramika dengtu ar teflonu, plauti
negali, po naudojimo sutepu plonai aliejumi.. Bet pati keptuve ir visai
kitokia, ikaista leciau, bet karstis kitoks. Jei kokius kepsnius kepti, ar
kad ir kokias bulves kepti, tikrai kitoks skonis gaunasi.. O ir siaip, viena
karta nusipirkai ir pamirsai.. Nes iki siol tai ilgiau metu man kazkaip
nelaikydavo keptuve. Paziuresim, gal kada atsiprasysiu ir grisiu vel prie
teflono kokio, bet kolkas lyg ir nenusimato :)