Tema: Re: Kokia sulèiaspaudë?
Autorius: S54
Data: 2013-01-17 14:42:38
nezinau kodel letaeiges isspaustos sultys  beveik nesisluoksniuja, bet tai
faktas.
Turim 1 letaeige ir 3 centrifugines : noname uz 190 Lt, Panasonic ir
senovisko virtuvinio kombaino sudetyje (sovietu raketu gamyklos produkcija).
Letaeige isspaudzia vidutiniskai  sulciu is to pat kiekio darzoviu/vaisiu,
panasonic daugiausiai, bet skirtumai nezymus.
Sultys skiriasi - letaeiges sultyse daugiau tirstimo, nera putu,  jos
nesisloksniuja.  Skiriasi ir skonis. Subjektyviai letaeiges man skanesnes.

"Yvl"  wrote in message news:kd8juj$ube$1@trimpas.omnitel.net...

matai kaip gerai. tai kartoju klausima - jei is vaisiu letaeige vandens
neisspaudzia, tai is kur sultys?