Tema: Re: eilinis durnas klausimas - KOKIA KEPTUVE?
Autorius: Sail
Data: 2012-12-27 14:40:09
Gera keptuve. Prejo mano zmonos testa, nes po pusmecio pasake - nupirk tokia
dar, tik maza.

Is trukumu (galbut) - jei palieki joje ilgesniam laikui rugscius dalykus
(kazkas pvz is pomidoru, a-la makaronu padazas), tai kazkiek pasivalo jos
dugnas. Ar tai blogai - bbz.
O siaip amzinas daiktas, senas geras oldschool'as, kai marketingas ir
kosmoso technologijos dar nebuvo paveike pirkeju.

Tos plonosios keptuves nebandziau, bet imho storoj smagiau kepti, tolygiau
paskirsto karsti ir ilgai neatsala.