Tema: Re: Problema, ka daryt is sviezios lasisos
Autorius: TomS
Data: 2012-12-05 09:36:21
na man iskepe... gabaliukai irgi panasus.. tiesa perpjauta isilgai per
stubura

"Interested"  parašė naujienų news:k9l4h5$dfb$1@trimpas.omnitel.net...

Kelis kart dariau, tai per 15 min neiškepė. Orkaitė tikrai buvo daugiau 200
įkaitinta, bet kol viskas sušyla kažkaip ilgiau gaunasi.
Steikai buvo po gerus 200g atskirose folijose.