Tema: Re: Padekit issirinkti viski
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-11-30 15:13:49
jeigu prie ydomesniu tai lafruago jamkit ;)

http://www.aquarium.ru:8083/misc/drink.html

"porter"  wrote in message news:k9a7ma$lu2$1@trimpas.omnitel.net...

kokį mėgsta tai nepasakysiu, tik žinau, kad perka 100-200Lt kategorijoj.
Mano žemiau minėti pagal LT kainas tikriausiai čia ir pakliūna. Galvoju,
kurie čia būtų įdomesni. Gal skirtingus kokius. Aš tai be Jacko ir Jamesono
nieko nežinau :)

"karolis"  wrote in message news:k9a41a$h4e$1@trimpas.omnitel.net...

parasyk kokie viskiai pas viskio megeja yra tai patarsim ka dovanot :)
siaip sakyciau Isle of Jura, bet jei nemegsta durpiniu tai gali nepatikt.
Glenfiddich, Glenmorangie, Glenlivet yra populiaresni tai
manau jau bus ragaves. Zinoma, jei tas megejas geria kokius pigesnius
blended viskius tai betkuris is situ bus gerai. Arba pataikysi
kas patinka arba ne :)