Tema: Re: Kavos aparatas á ofisà
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-11-09 17:31:14
win7 palaiko naujas oe inkarnacyjes aka livemaila ir ner ko isidirbinet per
kiemo puse ;)

"Jûrininkas"  wrote in message news:k7j3jv$jn6$1@trimpas.omnitel.net...

Newsam OE - gėris. Bet Win7 nepalaiko OE :(
Tuomet randu per IE http://read-newsgroups.com
Kaip ir galima gyventi bet kažkoks "parazitas" nuolat redirectina į
http://www.2-privacy.com/ Parašai ką į newsus, spaudi reply ir "parazitas"
suveikia.
Kai akciją skelbiau reply spaudžiau 4 kartus :)
Prie ko RSS? Per RSS gaunu pranešimus į Microsoft Outlook apie newsu postus.

Tai čia jeigu reikalą smulkiai išdėstyti. Šiaip čia kita tema, man labiau
kavos aparatai rūpi :)

Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/