Tema: Re: Ka daryt su kalmarais?
Autorius: ALORA
Data: 2012-09-07 11:12:27
tai gal nelabai dideli, jeigu žiedai dar išeina :) Maži (10-15 cm ilgio) ir švieži skaniausi kepti ant grotelių.
Didesnius ir šaldytus aš asmeniškai apverdu - kelias minutes į labai verdantį sūrų vandenį. Man atrodo, tai prijomas,
kad išorinis sluoksnis koaguliuotųsi ir skonis liktų viduje. Tada aš juos dedu į grietinės arba grietinėlės padažus su
svogūnais ir bazilikais arba krapais. Tinka prie bulvių, kalafijorų, brokolių arba kt. garnyrų. Iš pradžių padarau
padažą, tada į gatavą verdantį supilu kalmarus (galima ir žiedais) ir iškart nuimu nuo ugnies. Žiedų tešloje dariusi
nesu, nes man jie nelabai patinka, bet jeigu 'mėsos' storis didesnis nei 2-4 mm, gal ir reiktų trumpai apvirti.