Tema: Re: Ketaus puodas - pirmas ispudis
Autorius: bzik
Data: 2012-08-28 16:40:07
tokie, ar panasus? Baltarusiskas spizius pigus, bet jo gaminiu kokybe nuo svedisko toli (turiu palyginimui keptuves). Ukrainietiski gaminiai http://www.syton.com.ua/shop/CID_35_kastrulya_amalirovannaya_s_matovyim_pokryitiem_vnutrennei_i_narughnoi_poverhnosti.html?v=&f=&s=2 gal kiek prastesni, bet mano subjektyviu vertinimu jie visa galva lenkia turginius BLR. Gal dabar situacija pasikeite, nes kadaise pirktas viduje emaliuotas puodas (be emales niekur negavau) po keliu virimu pradejo ja barstyt ir dabar stovi kampe.
Konkreciai aptarinejamas gaminys gamintojo www kainuoja 201 Lt oficialiu kursu.