Tema: Re: lenkiski flakai-kiek virti
Autorius: Povilas
Data: 2012-08-15 14:55:51
o kas link virimo ,tai vis vien juos reikia virti ant jautienos sultinio,o
verdant pamatysi ant kiek jie paruosti,ragaudamas.Lenkai daug kur naudoja
muskato riesuta, bet  ar jis ten labai butinas,tai velgi -skonio
reikalas.Esu ismaises Lenkija skerai isilgai ir yra teke ivairiaiu fliaku
valgyti,todel drysciau teigti,kad vieningo recepto turbut ,kad nera