Tema: Re: gruziniski kinkaliai
Autorius: Ridas
Data: 2012-08-13 19:43:59
pastebejau viena keistenybe, vienuose receptuose kinkaliu pabreziama, kad i
tesla nereikia kiausiniu, kituose jie dedami. Keista... Reiks dar uzklaust
paciu gruzinu recepto tikro. Viena ka isrisau dabar tik, kad i farsa jie
deda zalia smulkinta kalendra. Vietoj kai buvau tai nesugebejau
issiaiskinti, kas tai per zalumynas farse.