Tema: Re: Puodai
Autorius: bzik
Data: 2012-06-26 11:11:12
porą puodų ir keptuvę paėmėm senų palūžusiom plastikinėm rankenėlėm pakeitimui. Man jie žavesio nekelia, nes trūksta metalo masės pojūčio. Žiūrint į normalesnes alternatyvas, jie pigesni. Tiesiog funkcionalus eilinis puodas už priimtiną kainą. Gariūnuose nesilankau, tai jų kainų ir asortimento santykyje su maximiniais negaliu vertint.