Tema: Re: Dar apie priedus
Autorius: priest
Data: 2009-04-01 12:57:53
1. Esmė tame, kad aš  apie E žalą/naudą net nebandžiau diskutuoti TAIP PAT
:))).
2. Dar kartą pasikartosiu: puslapiai, kuriuose savo informaciją gali įkelti
bet koks diletantas, yra nieko verti. O tamsta tuo žaviesi kaip "nebloga
idėja". Aš tik savo nuomonę apie tai parašiau ir tiek. Ji nebūtinai turi
sutapti su tamstos nuomone.
O isteriją jau matau vien tame, kad nerasi nė vieno, pabrėžiu- nė vieno,
produkto, kuriame nebūtų vienokio ar kitokio E, ir didelė dalis žmonių
kraustosi iš proto ieškodami straipsnių, knygų, publikacijų, interneto
puslapių, kuriuose būtų aprašyti visi tie E. Kažkas iš tokių užsidirba
neblogus pinigus, kaip kad buvo užsidirbta iš "paukščių gripo isterijos",
vis dar aktyviai vystomos " klimato šiltėjimo isterijos" ir t.t. Be jokios
abejonės, Jūsų teisė rinktis, bet turbūt leisite man turėti savo nuomonę?
3. Na šitas Jūsų punktas man primena tą variantą, kai " nebelikus argumentų,
belieka įžeidinėti pašnekovą". Mano patarimas: nepriimkite mūsų diskusijos
asmeniškai, tai tiesiog nuomonių skirtumai ir tiek.
 Dėl Wikipedijos: kiek pamenu prieš keletą metų Lietuvos švietimo ir mokslo
ministerija buvo išplatinusi mokyklose dokumentą, kuriame rekomendavo
nenaudoti wikipedijos, kaip patikimo informacijos šaltinio. Tai yra faktas,
o ne emocijos.

Be jokios abejonės, jūs teisus, kad Lietuvoje nėra didelio sveikesnių
pasirinkimo. Bet kaltinti dėl to pirkėjus- vargu ar teisinga, juk renkamės
iš to, kas yra. Galų gale net jeigu ir būtų labai didelis ekologiškų priekių
pasirinkimas ( aš visom keturiom- už), klausimas ar mes sugebėtume jas
įpirkti?

priest