Tema: Re: Dar apie priedus
Autorius: UmR
Data: 2009-04-01 12:23:34
1. Esmė tame, kad aš apie E naudą/žalą net nebandžiau diskutuoti :-)
2. Tam puslapyje papildai klasifikuojami į kelias grupes: nuo visiškai
nekenksmingų iki kenksmingų. gal ten yra klaidų skirstyme - nesigilinau, bet
kur tu čia matai isteriją, jei skiria ir nekenskmingus?
3. Pasidomėk Wikipedia. Ne pulk dabar rašyti atsakymo man, o išsitrauk galvą
iš užpakalio jei to dar nepadarei, ir pasidomėk wikipedia.

O jei prakalbome apie priedus: mano nuomone, kokybiškų (skanių ir problemų
sveikatai/savijautai nekeliančių) produktų įsigyti lietuvoje tapo sudėtinga
(jų beveik nebėra, ypač mėsos gaminių), o kalti dėl to būtent priedai ir
idiotai pirkėjai, maždaug lygiomis dalimis. Pirmasis teiginys nebūtinai
vienodai aktualus visiems.