Tema: Re: Dar apie priedus
Autorius: priest
Data: 2009-04-01 11:48:01
Na jeigu esate "E" isterijos aktyvus šalininkas ( ar šalininkė), tada be
jokios abejonės jūsų neveiks jokie faktai ir sveiko proto balsas. Aš tą
komentarą parašiau ne todėl, kad manau esąs protingesnis už kitus, tiesiog
man daro įspūdį faktai, o ne emocijos.
Keletas argumentų: puslapyje įdėta duona ( su ženkliuku "abejotina") (
šiandien kažkodėl neberandu jau jos ten), į kurios sudėtį įeina sorbo
rūgštis ( E200). Bet juk sorbo rūgštis randama šermukšnių uogose, tik
kažkodėl niekas nesako, kad "abejotina valgyti šermukšnio uogas".
Kitas argumentas: įdėtas konservantas, kuris pučia vidurius. Bet vidurius
pučia ir kriaušės, ir svogūnai, ir kopūstai ir daug kitų produktų. Bet visi
juos valgo :))).
Aplamai paėmus, tai net močiutės gaminta uogienė turi konservantų, bet visi
ją laiko ekologiška.

O puslapiai, į kuriuos informaciją gali įkelti kiekvienas panorėjęs, yra
nulinės vertės, nes kiekvienas sprendžia pagal savo supratimą ( kaip ir mes
čia diskutuodami).

priest