Tema: Re: creme fraiche - vilniuje?
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-20 22:03:00
dažniausiai Metro. Ten nemažas pasirinkimas žuvies ir mėsa dideliais gabalais, kurie atitinkamai tik iš paviršiaus
apdoroti. Be to, produktai atrodo šviežesni. Daržovės ir vaisiai dabar - iš ūkinyko. Tai brangusis variantas. Pigusis
ZARA-MARKT (turkų) arba rusų parduotuvė, kur būna lietuviškų ir latviškų prekių. Iš vokiškų marketų retkarčiais
Marktkauf arba Edeka (tai iš esmės viena grandinė). Aliejai ir sveikuoliškos abrakadabros - ebl, tipo 'bioparduotuvė'