Tema: Re: creme fraiche - vilniuje?
Autorius: Junda
Data: 2012-06-20 21:43:49
nu aš tai vokiečių aldžiuose ir lidluose pastebėjau, kad yra tokia
nesąmonė kaip creme fraiche 10 proc. ir net per klaidą vienąsyk
nusipirkau, nes įpakavimas identiškas kaip ir tos 30 proc. ot sunervino.
bet iš aplinkinių grietinių, tai tobuliausia tikrai prancūziška, yra ir
40 proc. tokia labai tiršta, kaip sviestas, bet kokia skani, visos
lietuviškos nublanksta. jos vokiečiuose nebūna.

alora, o kokį vokišką supermarketą pati preferini? vis tiek esi ištyrus
rinką.