Tema: Re: creme fraiche - vilniuje?
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-15 11:16:55
tas pats ir vokietijoje. pas juos yra Sauerrahm, 10 proc., tokia rūgšti grietinė. Tada yra Schmand, 24 proc., iš esmės
pagal skonį kaip mūsų grietinė arba ta pati kremfreš. Ir yra creme fraiche, 30 proc., skonis kaip mūsų grietinės. spėju,
kad pas mus visos tos rūšys vadinamos grietine, tik su skirtingu riebalų kiekiu.  Kiek atsimenu, tradicinė grietinė buvo
40 proc. Tokia greitinė, išseparuota, savaime yra standi, jokių papildomų medžiagų nereikia. Į mažesnio riebumo
greitines dedama standiklių. tai toks ir skirtumas. Spėju, kad tas riebios grietinės pavadinimas turi kokią kilmės
vietos apsaugą ar pan., daba gi visokių abrakadabrų prigalvota. Kadangi ji į vakarų Europą atėjo iš Prancūzijos, tai ir
pavadinimas prancūziškas (kaip šampano ar pan.) Mūsuose ji buvo visada