Tema: Re: Q: maistas diabetikams
Autorius: ALORA
Data: 2012-06-04 11:34:07
kodėl uždraudė cukraus pakaitalus?
kokio tipo diabetas?
šiaip tai visa mityba priklauso nuo to, kokie diabeto pažeidimai jau yra ir, jei tai antro tipo diabetas, reikės keisti
mitybą iš esmės, nes antrojo tipo atveju (priklausomai nuo kasos pažeidimo stadijos), galima praktiškai visą problemą
sutvarkyti tik atitinkamai pakeitus mitybą.
Kiek esu mačiusi patiekalų 'diabetikams', didžioji dalis yra kažkokia prasmės neturinti beryšienė