Tema: Re: Berzu sula
Autorius: servisas
Data: 2012-04-16 17:46:33
O kai atsidarysi, galesi ispilt lauk. Arba daba is karto gali ispilt, kad
vietos neuzimtu :)
Siaip jau jei raugint, sakyciau tik sandariai uzdarius, ir is karto dedant
razinkas+cukru+citrina dar i sviezia. Tada skonis mano poziuriu buna toks
~3/10.
As tai saldau, tik saldiklio reikia talpesnio, supili i bonkes po 1,5 litro,
palieki vietos kur plestis ledui ir viskas. Vasara issitrauki, imeti i recka
su karstu vandeniu ir moment atsyla.
Dabar dariau toki virala- paimi sulos, ant 3 litru sulos dedi smulkokai
supjaustytus apelsino ir citrinos griezinelius kokio ~1 cm storio, pries tai
vaisius nuplikius verdanciu vandeniu, kad kartumas nueitu, 100-125 ml
cukraus (tipo puse stiklines), citrinos rugsties nubraukta sauksteli
arbatini ir metos lapa ar pora lapu. Nu ir uzverdi ir supili i stiklaini bei
uzdarai metaliniu dangteliu. Gaunasi tokia kaip salta arbata, tik vat
klausimas, kiek tos sulos naudingu medziagu lieka visam sitam virale.