Tema: Re: Geriausio skilandžio rinkimai
Autorius: Povilas
Data: 2012-04-07 17:09:08
Siandien beieskodamas kur isigyti citrinu,aplekiau 4 Maximas ir vis vien
neradau, bet prie Akropolio tiesiog nutariau paziureti ar yra moterele is
kurios pries Kaledas buvau isigijes labai skaniu sudytu lasinuku.Ir taip
bevaikstant, pastebejaua,kad is vieno autofurgono parduodama rukyta mesa ir
kazkoks keistos formos stambiai kapotos arba maltos mesos gaminys.
Itariu,kad tai ir buvo skilandis.Spejimai pasitvirtino,kai paradveja
potencialiai pirkejai aiskino privalumus tokio skiandzio,kurio mase yra
apaie 3 kg ,pries "tradicini" skilanduka,kurio mase apie 1 kg.

"homo erectus"  parašė naujienų news:jlo7oq$5fo$1@trimpas.omnitel.net...

2012-04-03 02:50, pragäras rašė:
> Sveiki, reikia gardaus ir reprezentabiliai atrodančio kindziuko. Bus
> žmogui su kuriuo teko srėbti putrą Michelino žvaigždutės (o tai
> pasigyriau:) ir šiaip ne viename restorane, tad apie maistą nusimano.
> Kažkaip išmasčiau, kad geras skilandis bus pats tas reprezentuoti
> lietuvišką virtuvę:) Būsiu dėkingas už rekomendacijas, taip pat kitos
> idėjos wlcm

Eik i turgu ir ten rinkis. Negana to, kad ten galesi paragauti tai, ka
perki, ten, skirtingai nuo parduotiuviniu, dar ir senoviskai, be visu
pramoninio mesos perdirbimo fintu pagamintu mesos gaminiu surasi.