Tema: Re: Geriausio skilandžio rinkimai
Autorius: Ostapas
Data: 2012-04-02 23:16:43
Nežinau kiek hi-end'as ir panašu į bobutės gaminius, ale man visai skaniai
valgosi Žiežmarių mėsos gaminiai. Skilandis atrodo apie 30lt/kg, senokokai
nepirkau jo.
Aš perku iš morkavo autobusiuko kažkuriom dienom Salininkuose prie maximos
(man regis pirmadieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir šeštadieniais
būna, bet tikrai neatsakau už savo bazarą), dabar žiūriu lyg ir parduotuvę
turi antakalny
http://www.ziezmariumesa.lt/component/content/article/7-naujienos/14-nauja-parduotuv-vilniaus-mieste.html