Tema: Re: Geriausio skilandžio rinkimai
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-04-03 19:16:55
mes kai su turgais nelabai draugaunam tai perkam rimi viky visokius reikalus
rukitus. skilandzio nebandem bet visakita tai skanei buva ;)

"pragäras"  wrote in message news:jlf7df$bi7$1@trimpas.omnitel.net...

ogi geras, tiesiai priešais mano balkoną kitoje gatvės pusėje:) sugebėjau
nepastebėt, ačiū!
Ar daugiau nėra skilandžio ragautojų, kad rekomenduoti kurio dar gamintojo
produktai verti dėmesio?