Tema: Re: Reklama nereklama - Myllyn Paras kvietiniai miltai
Autorius: lllll
Data: 2012-03-23 15:39:51
Dėkui už info.
Iš bėdos glitimo kiekiui padidinti yra priedai ("Glita", pvz.), bet miltai,
aišku, geriau ir paprasčiau...

lllll

"Tomas"  wrote in message news:op.wbfauugltskzlc@tomas2...

Kažkada čia skundžiausi, kad mažmeninėj prekyboj sunku gauti "duoninių"
kvietinių miltų su didesniu glitimo kiekiu.
"IKI" pardėj nužiūrėjau suomiškus Myllyn Paras kvietinius miltus, parašyta
- su dideliu glitimo kiekiu. Nutariau išbandyti.
Iš tiesų jau minkant pasijunta skirtumas lyginant su tautiniais
"pyraginiais" miltais - mielinė tešla gaunasi nelipni, tokia plastilininė.
Pirmas blynas, t.y. focaccia, gavosi dar ne visai taip kaip tikėjausi (oro
burbulai viduj vis dar per smulkūs mano skoniui :) ), bet jau 1/2 velnio.
Reiks dar paeksperimentuoti su vandens kiekiu tešloj, minkymo trukme, gal
pavyks ir geriau.

Žodžiu - kaip ir rekomendacija iš mano pusės. Erdvės eksperimentams yra :)