Tema: Re: Reklama nereklama - Myllyn Paras kvietiniai miltai
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-20 21:06:25
Jus man pasakykite ar nebuna taip,kad visokiu italisku kepiniu tesla
pasidaro blizgi po iskepimo? Nebesuprantu ar as cia kazka priburiu ne
taip,bet man daznai taip gaunasi lyg butu padengta kokia plevele.

"Gipsas"  parašė naujienų news:jkah0j$aqp$1@trimpas.omnitel.net...

idomu, kaip tokie miltai sueitu picos teslai? kaip suprantu ten irgi
reikalingas didelis glitimo kiekis
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.wbfauugltskzlc@tomas2...
Kažkada čia skundžiausi, kad mažmeninėj prekyboj sunku gauti "duoninių"
kvietinių miltų su didesniu glitimo kiekiu.
"IKI" pardėj nužiūrėjau suomiškus Myllyn Paras kvietinius miltus, parašyta
- su dideliu glitimo kiekiu. Nutariau išbandyti.
Iš tiesų jau minkant pasijunta skirtumas lyginant su tautiniais
"pyraginiais" miltais - mielinė tešla gaunasi nelipni, tokia plastilininė.
Pirmas blynas, t.y. focaccia, gavosi dar ne visai taip kaip tikėjausi (oro
burbulai viduj vis dar per smulkūs mano skoniui :) ), bet jau 1/2 velnio.
Reiks dar paeksperimentuoti su vandens kiekiu tešloj, minkymo trukme, gal
pavyks ir geriau.

Žodžiu - kaip ir rekomendacija iš mano pusės. Erdvės eksperimentams yra :)