Tema: Re: Zuvis
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-15 09:04:34
as kepu (troskinu gal :) gabaliukais suvyniota i aliuminio plevele. Pries tai padruskini ir paprieskonini pagal skoni. Man patinka
baltieji pipirai ir cesnako milteliai. Dar galima apdeti pjaustytais pomidorais su baziliku. arba kiviu. Dar turiu kazkokia
maljorkietiska juros druska su ybiske (hibiskus). Siaip absoliutus nesusipratimas, bet su zuvim nerealiai gerai tinka. Mano galva,
vienas is svarbiausiu veiksniu yra iskepimo lygis. As labiausiai megstu visiskai negyva, iskepta iki baltumo ir jau byrancia zuvi.
Pvz., vokietijoje tai laikoma ne lygiu, nes zuvis turi buti iskepta taip, kad mesa butu dar 'stikliska'.