Tema: Re: Keptuves
Autorius: Night
Data: 2012-01-04 16:17:19
Nezinau ar tikrai geros, bet pagamintos atrodo labai kokybiskai. O del perkaitimo - turiu tokia Berghoff
titanine keptuve, naudojau gal metus 5 be jokio vargo, ko nepradejau steiku kepti - ikaitini ant max
ugnies kiek kaista ir tada uzmeti mesyte, ugnies nemazindamas. Ko keletos kokiu "barbekiu" pradejo
mano 1/2 bambeti, kad limpa prie jos viskas. Ne tragiskai, bet limpa. Ir spalva pakeite is juodos i tokia
pilksva. Tai va ir liko ta Berghoff steikams ir lasisai kepti. Manau dar ilgai tarnaus. O blynams ir kitam
limpanciam maisteliui bus nauja kriskcioniskai naudojama Woll :)