Tema: Re: Keptuves
Autorius: Night
Data: 2012-01-04 15:41:08
Justai, vertinam tavo sugebejimus, bet nx p$%stis su ta spizine keptuve - paruosineti, neplauti ir t.t. jei
gali nusipirkti normalia kur be jokiu parkiu uzmesi ir iskepsi, net be riebalu? T.y. kuom ta banali spizine
geriau uz koki "hitech'a"? Na suprantu - teflonas, titans - ne fengshuj, bet veikia, patogu.

Pirkau prie Kaledas Woll 28 cm aukstais krastais, nuziurejau ten pat 32 cm, zema - blynams,
karbonadams butu pats tas, daug tipltu. Padengimas Woll dziugina net labai.

Justas <mute@localhost.net> wrote in