Tema: Re: Zemes riesutai (sorry biski KB)
Autorius: Sail
Data: 2012-01-02 12:46:56
Asmeninis atradimas (gal kas irgi taip daro, mes patys atradom) - zemes
riesutai geriausiai skrudinasi su statybiniu fenu. Galima gerai nureguliuoti
paskrudinimo laipsni, ir luobeles paskiau puikiai nusilupa.

Ir dar - jei riesutai dideli, kazkodel slykstus buna, o mazesni skanus. O va
kodel, taip ir liko paslaptis.