Tema: Re: Zemes riesutai (sorry biski KB)
Autorius: Juozas
Data: 2011-12-29 15:06:25
Įsivaizduoju apie ką šneki. Tikrai visai kitas skonis lyginant su
paprastais sveriamais lietuviškais. Aš kažkokius tokius seniau buvau
atradęs parduodamus skardinėse, kaina aišku didesnė. Bet ir skardinėse
ne visi jie tokie. Man regis tie, kur aš buvau pamėgęs buvo su kažkokiu
meškinu ar pan. Kažkoks nematytas brand'as.