Tema: Re: Autoklavistams
Autorius: Dautarte
Data: 2011-11-30 15:51:11
Sefpovaras matau su fantazija :)
Nors vistiena ir 60 laipsniu... drasuolis... :)

Gaminimas vakuume ir zemose temperaturose yra labai populiarus. Tam yra
spec. prietaisai - vadinasi sous vide ir metodas vadinasi taip pat. Gaminama
labai ilgai, net po 24 val. Mesa iseina labai svelni ir sultinga.

"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message
|o koks principas yra maisto gaminimo autoklave? Bo aš apie autoklavą tik iš
medicininės pusės žinau:)

| Vienžo, pas mumis giminėj toks šefpovaras su diplomu yra, tai jis
vištienos krūtinėlę, pribarstęs visokių prieskonių, druskos,
| sandariai supakina į vakuuminę plėvelę (ta prasme, su specialiu aparatu).
tada tą pakuotę deda į indaplovę ir paleidžia (berods) 60
| laipsn. plovimo programą. Skonis ir konsistencija geri, bet manęs
asmeniškai neįtikino, kad tai būtent dėl šio ypatingo gamybos būdo